معاون استاندار:

مشاهير  همدان ظرفیت ناشناخته استان

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: علما، مفاخر و مشاهير اين استان ظرفيت بسيار مناسبی برای شناساندن ظرفيت های همدان در بعد ملی و بين المللی هستند.

مشاهير  همدان ظرفیت ناشناخته استان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سيدسعيد شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، بیان کرد: جان مايه اصلی حرکت مسئولان در مواجهه با مسايل فرهنگی و اجتماعی، اتکا به پيشينه و تاريخ همدان است.

وي ادامه داد: تبديل شدن همدان به مهد پرورش علما و مفاخر، سرمايه بزرگی است که در کمتر جايي مي توان يافت،گفت: با ورق زدن تاريخ اين ديار کهن می توان دريافت بزرگ مردانی در اين منطقه زندگی می کردند که ياد و نام آنها، همدان را در جهان جاودانه کرد.

شاهرخی با بیان اینکه بايد مسئولان به مدد وجود چنين ظرفيت های، تمامي تلاش خود را به کار گيرند تا براي فرهنگ و هنر استان گام هاي بلند بردارند، گفت: دانش آموزان و دانشجويان مهمترين و موثرترين مخاطب و جامعه هدف برنامه هاي فرهنگي از جمله اين بزرگداشت هستند.

وی در ادامه تاکید کرد:  با آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با مفاخر استان، می توان از انرژی سرشار اين قشر در جهت مثبت بهره گرفت.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان با اشاره به برگزاری رویداد 2018 در همدان، گفت: رويداد 2018 نيز فرصت مغتنمي براي شناساندن اين استان است بنابراين بايد در تمامي برنامه هاي فرهنگي نگاه مسئولان به 2018 باشد

 وی با تاکیر بر نقش مثبت سمن ها در جامعه،گفت: دولت تدبير و اميد توجه جدی به سمن ها و انجمن های فرهنگي دارد با اين وجود انتظار مي رود برای تقويت انجمن ها و ارتقای آنها از منظر کمی و کيفی، فرهنگ و ارشاد اسلامی گام های موثرتری بردارد.

شاهرخي افزود: در همين چارچوب نشست های هفتگی با يکی از اقشار فرهنگی و ادبی برگزار می شود تا با تضارب آرا و افکار بتوان از نقطه نظرهای اين طيف بهره گرفت.

انتهای پیام/د.ا

مشاهیر همدان مغفول مانده اند

برچسب ها: فرهنگ و هنر ، مشاهیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.